דרוש/ה מזכיר/ה למשרד בישוב קדם ערבה

בוא/י להצטרף לתנופת הפיתוח של הישוב...

הגדרת תפקיד:  מזכיר/ה נושא/ת תפקיד משמעותי בניהול הישוב, האמון על תפעול שוטף, פניות תושבים וניהול תקין, ומהווה כתובת משמעותית כלפי פנים וחוץ לענייני המשרד והשירות לתושב. העבודה בכפוף למזכיר הישוב.

תחומי אחריות: 

הנה"ח, ניהול וארגון מסמכים: 

  • מסמכי אגודה שיתופית ודוחות פנימיים.
  • חשבוניות, קבלות, תלושים, דוחות כספיים וכו'.
  • חוזים: עובדים, תושבים, ספקים וכו'
  • איתור וטיפול בקולות קוראים.
  • ניהול ממשק 'תקציבית' – מצב תקציב, תשלומים, משכורות וגביה.
  • ניהול אתר ישובי.

 

שירות לציבור

  • קבלת קהל במשרד.
  • מענה טלפוני / ווטספ משרדי.  
  • חלוקת דואר.
  • מענה לפניות דרך תקציבית.
  •  ניהול יומנים ולו"ז.

 

כישורים נדרשים:

  • כושר ארגון מוכח.
  • יכולת הקשבה, רגישות.
  • יכולת עבודה בצוות, יחד עם יכולת ביצוע בכפיפות לתוכנית עבודה ולהנחיות.
  • יכולת ניהול וסדר.
  • עדיפות לבעלי תואר אקדמי או הכשרה מתאימה בתחומי ניהול המשרד.
  • עדיפות לנסיון קודם.
  • שליטה בתוכנות אופיס לרבות אקסל.

 

היקף משרה:

  • 21 שעות שבועיות בשלושה בקרים + אחה"צ קצר (פעם בשבוע).
  • תחילת עבודה מיידית.
  • קורות חיים בצירוף תעודות יש להעביר במייל – mzkirutkedem@gmail.com עד לתאריך 23.7.22.

לשאלות ניתן לפנות למזכיר הישוב- ישראל רוזנפלד 02-5315155

 

סביבת עבודה דינאמית ומלאת סיפוק- בוא/י להצטרף לתנופת הפיתוח של הישוב...סודיות, מובטחת.

המועמדים שימצאו מתאימים יוזמנו לראיונות מטעם הישוב.

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft