דרוש\ה מנהל\ת משרד לישוב אבנת

היקף משרה: 50%

תיאור התפקיד:

ניהול שוטף של עבודות המשרד בישוב, בכפוף למנהל הישוב ולוועד ההנהלה.

מתן שירות לתושבי הישוב ולצוות המקצועי.

העבודה במשרדי הישוב אבנת.

ניהול וארגון מסמכים:

  • חשבונות: חיוב תושבים, חשבוניות, קבלות, תלושים, דו"חות כספיים וכו'
  • מסמכי אגודה שיתופית: פנקס חברים וכו'
  • עבודה מול ספקים
  • הגשת דרישות תשלום
  • דיווחי שעות עובדי הישוב

כספים:

  • ניהול ומעקב של חשבוניות, תשלומים, משכורות, גביה מתושבים ודרישות תשלום
  • העברה וקבלת חומרים מול הנה"ח ורו''ח
  • מעקב אחרי תזרים

שירות לציבור:

  • קבלת קהל במשרד, טלפון, נייד ודוא"ל
  • חלוקת דואר
  • קרוואנים – מתן מענה לשוכרים בנושאי תחזוקה והתנהלות מול קובי, אמנה והחטיבה להתיישבות
  • מרחב ציבורי פתוח – עבודה מול הגנן גורמי תחזוקה
  • מבני ציבור – עבודה עם נציגי קהילה על ארגון, סדר, ניקיון וכו'

עבודה מול גורמים מקצועיים:

  • ניהול יומן וקביעת פגישות (מנהל הישוב, תושבים, עובדים, וועד הנהלה)
  • התנהלות מול גורמי המועצה בדגש על תברואה
  • עבודה ותאום מול גורמי חוץ

 

להגשת קורות חיים ופרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות הישוב:

Ovnat11@gmail.com  050-6663307

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft