פניה למוקד מוקד נגישות

דרוש/ה מפקח/ת פרויקטים הנדסיים

מכרז 14/2023 החברה הכלכלית מגילות ים המלח

 

דרוש/ה מפקח/ת פרויקטים הנדסיים

 

לחברה הכלכלית מגילות ים המלח דרוש/ה מפקח/ת לפרויקטים הנדסיים , לצורך ניהול ופיקוח על הפרויקטים המבוצעים ע"י ברחבי המועצה.

המפקח אחראי על פיקוח עבודות הנדסיות ואחזקה, המתקיימות ברשות והמבוצעות על ידי החכ"ל ו/או על ידי גורמי חוץ , תוך עמידה באיכות, תקציב ולוח זמנים ובכפוף לחוקים, לתקנות, לחוקי העזר של הרשות ובהתאם להנחיות וסמכות הגופים הרגולטורים בתחום.

 

תיאור תפקיד – מפקח פרויקטים הנדסיים

 

היקף משרה

3 ביקורים באתרי המועצה בכל שבוע על פי הצורך

ויום קבוע בשבוע במועצה ( כ-25 שעות שבועיות)

 

כלי עבודה

באחריות המפקח להגיע לאתרי העבודה עם כלי העבודה הנדרשים לעבודתו:

רכב, מחשב נייד, טלפון, ציוד משרדי, כלי מדידה וכיו"ב.

 

תשלום תמורה

הצעת מחיר בטווח המחירים שבין 8500-11000 ₪ לחודש לא כולל מע"מ . התשלום יהיה כנגד חשבונית מס כחוק.

 

מסגרת ארגונית

מנהל יחידת הביצוע בחכ"ל

 

דרישות סף

המפקח יהיה בעל הכשרה כהנדסאי בניין ובעל תעודת רישום ברשם הנדסאים.

 

נדרש ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בפיקוח פרויקטים הנדסיים בבניה ותשתיות ובעריכת אומדנים וכתבי כמויות בתוכנות דקל ובינארית.

 

כפיפות ארגונית

כפיפות מקצועית

מנהל יחידת הביצוע והאחזקה – חכ"ל

מהנדס המועצה

 

 

 

 

           

תחומי אחריות

  1. תכנון ועריכת אומדנים לפרויקטים הנדסיים ולקולות קוראים
  2. ליווי תהליכי תכנון לפרויקטים הנדסיים ועריכת המכרז וכל המסמכים הנדרשים להוצאת מכרז ע"פ נהלי המועצה והגוף המתקצב.
  3. ליווי המכרז , כולל סיורי קבלנים ,הוצאת פרוטוקולים ,בדיקת ההצעות ותנאי הסף ,עריכת טבלת השוואה וכדומה עד לבחירת הקבלן הזוכה.
  4.  פיקוח על פרויקטים הנדסיים בהתאם לנוהל הפיקוח במועצה ,הוצאת דיווחים ,כולל מסירת הפרויקט , תיקי מסירה ולהנחיות מנהל יחידת הביצוע
  5. מתן מענה ותמיכה הנדסית למימוש פרויקטים בתחום התשתיות

פירוט הביצועים והמשימות הנגזרות מתחומי האחריות:

פיקוח צמוד לפרויקטים הנדסיים:

1 . מעקב ובקרה על ביצוע על פי תכנית העבודה, בחינת עמידה בלו"ז, אספקת חומרים, תיאום העבודות עם גורמים בשטח וניצול תקציבי.

2.  בדיקת חשבונות של הקבלן כולל ניתוחי מחירים

  1. בחינה ופתרון חסמים והצפתם לרמת הממונה בעת הצורך
  2. הכנת ובדיקת אומדני ביצוע
  3. בקרה על יומני עבודה
  4. ביצוע מעקב על דוחות הפיקוח השונים (מתכננים, אדריכל, קונסטרוקטור וכד') ועדכון מנהל הישיר (מנהל יחידת הפרויקטים)
  5. הכנת מכרזים והתקשרויות לספקים וקבלנים בתחום (כולל ביצוע השוואות מחירים), עריכת ובדיקת אומדנים, בדיקת כתבי כמויות.
  6. הכנת תיק מכרז +חומר דיגיטלי, פרסום המכרז בהתאם לנוהל מכרז רכש.
  7. ליווי סיור קבלנים, הוצאת פרוטוקול, ליווי בוועדת מכרזים, חתימה על חוזה, הוצאת צו תחילת עבודה
  8. תיאום מול הישובים בכפוף לאישור המנהל הישיר.
  9. הפקת דו"ח מסירה רשמי בסוף כל פרויקט.
  10. מעקב אחר ליקויים בשנת הבדק והפקת דו"ח מסודר על כך.
  11. הכנת "מאזן אתר" בעלויות הפיתוח לכל שכונה מעת לעת לפי דרישה.
 

 

 

ממשקי עבודה

 

גורם

סוג הממשק

מהות הממשק

תדירות

 

מנהל ביצוע ואחזקה

פנים - כפיפות

  1. קבלת תכנית עבודה
  2. דיווחים עדכניים
  3. ייצוג ברמת ממונה

 

שוטף

 

 

 

המכרז לשנה (12 חודשים) עם אופציה להארכה מדי שנה ועד ל-5 שנים סה"כ.

למען הסר ספק יובהר כי הזוכה במכרז האמור לא יוכל להשתתף בכל מכרז אחר אותו תפרסם המועצה ו/או החכ"ל.

 

 

כישורים נדרשים:

  • ידע וניסיון בתחום עפ"י דרישות המכרז.
  • יחסי אנוש מעולים .
  • יכולת ארגון תאום ובקרה
  • קפדנות ודייקנות בביצוע
  • עבודה בשעות לא שגרתיות כולל עבודת שטח

קביעת משקולות :

40% מחיר

60% איכות שתימדד בפרמטרים הבאים : ניסיון (40% ), המלצות (30% ) זמינות (30% )

הרשימה לעיל אינה רשימה סגורה. ועדת המכרזים ו/או צוות הבחינה רשאים לשקול שיקולים על השיקולים הרשומים לעיל.

 

מסמכים שיש לצרף להצעה:

  1. הצעת מחיר לשנת עבודה (12 חודשים) מתומחרת.
  1. תעודות אקדמיות ותעודות הסמכה המלמדים לכל הפחות על עמידה בתנאי הסף.
  2. קורות חיים הכוללים בין היתר את העמידה בדרישת הניסיון שבתנאי הסף
  3. שני שמות ממליצים כולל פרטי יצירת קשר.

 

שאלות ניתן להפנות בכתב בלבד לכתובת המייל  danon@dead-sea.org.il   עד ליום ______25.1.2024_. תשובות, ככל ויינתנו, יפורסמו באתר המועצה ובאחריות כל מתמודד לבדוק באתר המועצה האם התפרסמו עדכונים ו/או תשובות לשאלות.

 

החכ"ל  רשאי בכל עת להכניס במסמכי המכרז שינויים ותיקונים מכל מין וסוג שהוא ו/או לפרסם מסמך הבהרות ו/או מידע נוסף ו/או דרישות ו/או הוראות נוספות לאלו הכלולים במסמכי המכרז, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי, בין ביוזמתה ובין בתשובתה לשאלות המציעים.

 

 

בחינת ההצעות תעשה ב-2 שלבים. בשלב הראשון תיבדק עמידה בתנאי הסף. רק הצעות שיעמדו בתנאי הסף יעברו לשלב השני. בשלב השני יזומנו כל מגישי ההצעות לראיון בפני ועדה מקצועית בהרכב שתקבע החכ"ל . הוועדה המקצועית שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמציע הבהרות ביחס להצעתו ו/או פרטים נוספים, לרבות השלמת מסמכים.

 

כאמור, בכוונת החכ"ל לערוך ראיון למציעים וככל שתסבור כי המציע אינו מתאים או כי התאמתו נמוכה, כי אז תהיה למועצה הזכות לפסול את ההצעה מבלי מתן זכות שימוע ומבלי שלמציע תהיה זכות לערער על כך.

 

 

 

את קורות החיים והמסמכים הנלווים יש להגיש עד ליום ה- _____31.1.2024 לכתובת המייל  _danon@dead-sea.org.il   ___________ בשעה 12:00  .

הצעות ומסמכים שיוגשו מאוחר יותר, מכל סיבה שהיא, לא יקלטו במערכת.

 

הוועדה המקצועית תגיש לוועדת המכרזים חוו"ד בדבר דירוג ההצעות לצורך ההכרזה על הצעות הזוכות. לחכ"ל  שמורה הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי לפסול על הסף הצעה של מציע, אשר היה לה ניסיון עבר שלילי ו/או בלתי מוצלח עמה.

 

החכ"ל  תהיה רשאית בכל עת, והכל עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את המכרז ו/או לא לחתום על חוזה ו/או לא לבצעו מכל סיבה  שתמצא לנכון ולמציעים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה מכל סוג שהוא.

 

הודעה בדבר סיום הליכי המכרז וזכיה או אי זכיה ימסרו לכלל המציעים וזאת בתוך שבועיים מיום קבלת ההחלטה על ידי ועדת המכרזים ואישורה על ידי ראש המועצה.

 

 

 

 

                                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft