פניה למוקד מוקד נגישות

יחידת קישור לרשות מקומית- דצמבר 2023

אנו נמצאים כמעט שלושה חודשים מתחילת המלחמה, ונכנסים לשגרה חדשה, שגרה בצל המלחמה.

במהלך החודש האחרון היקל״ר פעל כדי להכין את האוכלוסייה לכל אירוע אשר יכול להתרחש.

כחלק מההכנה, סיימנו סבב הסברה בכל ישובי וקיבוצי המועצה יחד עם ראש המועצה, קב״ט המועצה ומחלקת רווחה, מטרת הערב הינה לתת תמונת מצב עדכנית למרחב מגילות ולהסביר באופן פרטני לכל יישוב או קיבוץ כיצד להתמגן בפני כל תרחיש, שיח ישובי, ושיחה קצרה על חוסן והתמודדות בשיגרת המלחמה. אם יש תושבים שעדיין חשים שהדברים לא ברורים, או רוצים עזרה בהבנת הנחיות ההתמגנות ספציפית לבית שלכם אתם מוזמנים לפנות אלינו ישירות ואנו נסייע בכך.

בנוסף, אנו עובדים החודש על הסברה ייעודית לפי אוכלוסיות, אנו מגיעים לגני הילדים כדי להעביר הסברה מותאמת לילדים, ומארגנים הסברה ספציפית לאוכלוסיית הגיל השלישי יחד עם מחלקת הרווחה.

פרויקט נוסף שעבדנו עליו ביקל״ר יחד עם המועצה הינו הטמעת מערכת אבוקה, המערכת הינה מערכת שמקפיצה את כיתות הכוננות במידת הצורך ודרכה הצח״י של היישובים יפעילו את נוהל ״ירוק בעיינים״ כחלק מההטמעה נציגי היקל״ר הגיעו לכל כיתות הכוננות ומחלקות המועצה כדי לתרגל, והחודש נמשיך עם הצח״י של היישובים.

לאחר סיום סופי של ההטמעה יחד עם דרור סיני קב״ט המועצה נעשה תרגולים לכל אחד מהיישובים אשר מתכללים את כלל המערכות.

בשלושה חודשים האחרונים פגשנו קהילות חזקות עם תושבים רתומים לעשיה והתנדבות, ובהיבט הבטחוני רבש"צים וכיתות כוננות השואפים למקצועיות.

בהזדמנות זו נרצה להודות למועצה על שיתוף הפעולה והאמון.


לעדכונים נוספים ולחומרי הסברה לחצו כאן

קישורים חשובים:

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft