דרוש/ה מנהל/ת משרד לישוב אבנת
היקף משרה: 50%
תיאור התפקיד:
ניהול שוטף של עבודות המשרד בישוב, בכפוף למנהל הישוב ולוועד ההנהלה.
מתן שירות לתושבי הישוב ולצוות המקצועי.
העבודה במשרדי הישוב אבנת.
ניהול וארגון מסמכים:
* חשבונות: חיוב תושבים, חשבוניות, קבלות, תלושים, דו"חות כספיים וכו'
* מסמכי אגודה שיתופית: פנקס חברים וכו'
* עבודה מול ספקים
* הגשת דרישות תשלום
* דיווחי שעות עובדי הישוב
כספים:
* ניהול ומעקב של חשבוניות, תשלומים, משכורות, גביה מתושבים ודרישות תשלום
* העברה וקבלת חומרים מול הנה"ח ורו''ח
* מעקב אחרי תזרים
שירות לציבור:
* קבלת קהל במשרד, טלפון, נייד ודוא"ל
* חלוקת דואר
* קרוואנים – מתן מענה לשוכרים בנושאי תחזוקה והתנהלות מול קובי, אמנה והחטיבה להתיישבות
* מרחב ציבורי פתוח – עבודה מול הגנן גורמי תחזוקה
* מבני ציבור – עבודה עם נציגי קהילה על ארגון, סדר, ניקיון וכו'
עבודה מול גורמים מקצועיים:
* ניהול יומן וקביעת פגישות (מנהל הישוב, תושבים, עובדים, וועד הנהלה)
* התנהלות מול גורמי המועצה בדגש על תברואה
* עבודה ותאום מול גורמי חוץ
להגשת קורות חיים ופרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות הישוב:
Ovnat11@gmail.com 050-6663307
האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד
עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft