פניה למוקד מוקד נגישות

דרוש/ה מנהל/ת משרד לישוב אבנת

 

דרוש/ה מנהל/ת משרד לישוב אבנת

היקף משרה: 50%

תיאור התפקיד:

ניהול שוטף של עבודות המשרד בישוב, בכפוף למנהל הישוב ולוועד ההנהלה.

מתן שירות לתושבי הישוב ולצוות המקצועי.

העבודה במשרדי הישוב אבנת.

ניהול וארגון מסמכים:

* חשבונות: חיוב תושבים, חשבוניות, קבלות, תלושים, דו"חות כספיים וכו'

* מסמכי אגודה שיתופית: פנקס חברים וכו'

* עבודה מול ספקים

* הגשת דרישות תשלום

* דיווחי שעות עובדי הישוב

כספים:

* ניהול ומעקב של חשבוניות, תשלומים, משכורות, גביה מתושבים ודרישות תשלום

* העברה וקבלת חומרים מול הנה"ח ורו''ח

* מעקב אחרי תזרים

שירות לציבור:

* קבלת קהל במשרד, טלפון, נייד ודוא"ל

* חלוקת דואר

* קרוואנים – מתן מענה לשוכרים בנושאי תחזוקה והתנהלות מול קובי, אמנה והחטיבה להתיישבות

* מרחב ציבורי פתוח – עבודה מול הגנן גורמי תחזוקה

* מבני ציבור – עבודה עם נציגי קהילה על ארגון, סדר, ניקיון וכו'

עבודה מול גורמים מקצועיים:

* ניהול יומן וקביעת פגישות (מנהל הישוב, תושבים, עובדים, וועד הנהלה)

* התנהלות מול גורמי המועצה בדגש על תברואה

* עבודה ותאום מול גורמי חוץ

 

להגשת קורות חיים ופרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות הישוב:

Ovnat11@gmail.com  050-6663307 

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft