ערוצי תקשורת עם המועצה:
טלפון מוקד : 02-9945000
מספר טלפון ווטצאפ שירות: 050-3300625
פקס: 02-9943223
אתר אינטרנט: https://www.dead-sea.org.il/
טופס פנייה באתר: https://www.dead-sea.org.il/?section=575&form=043b1448-459d-446d-9e8b-31e72823a23f
פייסבוק: 'מועצה אזורית מגילות ים המלח'
אפליקציה מועצתית: https://my-city.net/?share=app
מידע לציבור בחירום - עדכון בזמן אמת
ניוזלטר המועצה - הפצה במייל ובאתר המועצה ב 1 בכל חודש
דף מידע שבועי - אחת לשבוע, הדף נסגר ביום שלישי בבוקר ומופץ עד יום רביעי.
אתר המועצה - תוכן עדכני ומונגש
תפוצת אי מייל ממוקדת - תפוצת מייל לרשימת תפוצה תוך 4 ימי עבודה
פייסבוק המועצה - תוכן עדכני ועדכון רציף
פניה למוקד המועצה דרך ערוצי התקשורת השונים ופתיחת דיווח
חינוך - ניתן לפנות בטלפון או במייל למזכירות המחלקה - תיאום תוך שבועיים
חקלאות - מענה לפניות של חקלאים, ליווי וסיוע בהסרת חסמים מול גורמי חוץ- פגישה תוך שבוע, ליווי בהתאם לנושא הרלוונטי
תיירות - קידום יוזמות תיירות, עידוד והכוונה לפיתוח יוזמות תיירותיות חדשות -קביעת פגישה תוך שבוע
מפגשי שיתוף ציבור (במסגרת תכנית אסטרטגית) - לפי תכנית עבודה
פניה למוקד המועצה דרך ערוצי התקשורת השונים ופתיחת דיווח
לשכת ראש מועצה - לפנות למנהלת הלשכה בטלפון 02-99450001/2
חינוך - העברת נושא הפגישה למזכירת המחלקה Mazkirut.hinuch@dead-sea.org.il
ראש המועצה - מענה ראשוני תוך 2 ימי עבודה, מענה סופי או עדכון תוך 10 ימי עבודה
טיפול בתלונות הציבור- בדיקה מול הגורמים הרלוונטיים במועצה - הודעה לפונה על קבלת התלונה תוך 7 ימי עבודה בדיקה וטיפול עד שנה עפ""י חוק
חינוך - ניתן לפנות בטלפון, במייל ועל ידי טפסים מקוונים באתר האינטרנט - מענה ראשוני תוך 3 ימי עבודה, טיפול בפניה עד 10 ימי עבודה
רישוי עסקים - פניות מקצועיות, התייעצות ובירורים- תוך 5 ימי עבודה
פניה למוקד המועצה דרך ערוצי התקשורת השונים ופתיחת דיווח
לשכת ראש מועצה - לפנות למנהלת הלשכה בטלפון 02-99450001/2
חינוך - בקשות יש להגיש בכתב למייל של מזכירת המחלקה mazkirut.hinuch@dead-sea.org.il
האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד
עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft