פניה למוקד מוקד נגישות

בונים במגילות

ערוצי תקשורת עם המועצה:

טלפון מוקד : 02-9945000

מספר טלפון ווטצאפ שירות: 050-3300625

פקס: 02-9943223

אתר אינטרנט: https://www.dead-sea.org.il/

טופס פנייה באתר: https://www.dead-sea.org.il/?section=575&form=043b1448-459d-446d-9e8b-31e72823a23f

פייסבוק: 'מועצה אזורית מגילות ים המלח'

אפליקציה מועצתית: https://my-city.net/?share=app
 

  • סוג השירות:
    חתימת הסכם פיתוח משתכנים חדשים
  • מדד השירות:
    תוך שבועיים
  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    תיאום מול מזכירת הגזברית בטלפון המועצה 029945020

     
  • סוג השירות:
    הוצאת דרישות להיתר
  • מדד השירות:
    הזנת הבקשה למערכת הרישוי הממוחשבת, הוצאת רשימת דרישות והנפקת דרישה לתשלום אגרות , שיבוץ לרשות רישוי / וועדה מקומית - פתיחת תיק תוך 21 ימי עבודה
  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    https://megilot.bartech-net.co.il/

    להוציא אישור תושב מהיישוב


     
  • סוג השירות:
    מתן היתר בניה
  • מדד השירות:
    החתמת מהנדס ויו"ר הוועדה שליחת עותק לפיקוח, לגזברות המועצה וליישוב. - הפקת היתר בניה או הודעה על חוסרים תוך 14 ימי עבודה מבדיקת מהנדס הועדה
  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    לחתום על התחייבות למניעת מפגעים ופסולת בזמן הבניה.

     
  • סוג השירות:
    פיקוח בזמן הבניה
  • מדד השירות:
    בדיקה ואכיפה לקיום מרכיבי בטיחות באתר - ביקורת באתר תבוצע פעם בחודש על ידי פקח של המועצה ,במידה ותהיינה הערות בטיחות חמורות ,יוקפא היתר הבניה עד להסדרת הליקויים
  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    שמירה והקפדה על אתר עבודה בטיחותי ,מגודר עם שילוט וללא פסולת

     
  • סוג השירות:
    ביקורת טופס 4
  • מדד השירות:
    בדיקת סביבת בבחינת פסולת ובטיחות – תוך 5 ימי עבודה
    ביקורת מהנדס בשטח - תוך 30 ימי עבודה מאישור תקין לתיק ,יגיע מהנדס לבדיקה בשטח.

  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    להגיש אישור מהישוב לפינוי פסולת


  • סוג השירות:
    קיום ישיבה וועדה מקומית / רשות רישוי
  • מדד השירות:
    דיון בוועדה מקומית /רשות הרישוי -  אחת לחודש מתקיימת וועדה. פרסום החלטה תוך 21 יום מקיום הוועדה.
  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    מידע וזמנים https://megilot.bartech-net.co.il/

     
  • סוג השירות:
    אכיפה ופיקוח
  • מדד השירות:
    סיורים יזומים לפיקוח ואכיפה בשטח - פעם בשבוע

    מענה לתלונות תושבים ובעלי תפקידים - תוך 3 ימי עבודה
    הגשת צוי הפסקת עבודה / צו מנהלי, הגשת התראה נוספת לפני כתב אישום והעברת התיק לטיפול התובע העירוני - תוך 14 ימי עבודה
    חריגות בניה
    - תוך 5 ימי עבודה
    דיווחים על חוסר בטיחות באתרי בניה
    - תוך 5 ימי עבודה
    דיווחים על פסולת בנין
    - 5 ימי עבודה

  • איך התושב יכול לקדם את השירות:
    פנייה במייל למהנדס המועצה בצירוף מסמכים ואישורים רלוונטים uriel@dead-sea.org.il

    או לפנות באחד מערוצי ההתקשורת עם המועצה

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft