פניה למוקד מוקד נגישות

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת יישובים, קהילה וצמיחה למועצה אזורית מגילות

תיאור התפקיד:

הובלת תפיסה מועצתית מרחבית המקדמת את קהילת מגילות כקהילה של קהילות שכולן יחד וכל אחת מהן חזקה, צומחת, מחוברת לסביבתה האנושית והגיאוגרפית.

מימוש חיבור יישובי ואזורי בין החוסן הקהילתי לצמיחה הדמוגרפית.

ניהול מחלקת הישובים, קהילה וצמיחה  במועצה כולל ניהול וחיזוק הקשר הדו כיווני בין המועצה ויישוביה על ידי תכלול עבודת המועצה מול היישובים בתחומים השונים במטרה לתמוך בוועדים המקומיים ולאפשר ליישובים להמשיך לצמוח ולהתפתח בהתאם לחזון המועצה  והיישובים.

 

תחומי אחריות:

  • ניהול תחומי העיסוק במחלקה: לווי ישובים , תרבות, ספורט, פנאי, וצמ"ד.
  • ממונה ישיר על העובדים במחלקה, כולל גיוס עובדים בתיאום עם מערך משאבי אנוש והמנהל הישיר, הנחייה, הכוונה, הדרכה והכשרה מקצועית, ביצוע משוב והערכה תקופתיים.
  • ניהול תקציב – הכנת דרישה תקציבית בהתאם לסטטוס הקיים.
  • הכנת תוכניות עבודה בהתאם לאבחון ואפיון מצב וצרכי הישובים במועצה, הנגזרת מהמדיניות של המועצה ובשותפות עם נציגי הציבור והקהילה.
  • גיוס משאבים – איתור, מילוי והגשה של קולות קוראים. ניהול ומעקב ביצוע של המיזמים.
  • חיזוק וטיפוח הקשר עם יחידות המועצה בתחומים השונים.
  • קיום קשרי עבודה רציפים עם גופים חיצוניים לרשות, ממשלתיים/ציבוריים/אחרים לשם ריכוז מידע מקצועי רלוונטי וקידום המועצה, היישובים והאזור.
  • הובלת פורמים אזוריים – פורום מנהלי יישובים אזורי, פורום קהילה וצמיחה עם בעלי התפקידים בכלל היישובים: מנהלי יישובים, רכזי קהילה, צמ"ד, תרבות, חינוך.

 

פיתוח יחסי גומלין בקהילה תוך הכוונת המנגנונים והכשרת בעלי תפקידים הרלוונטיים בכל יישוב, ועידוד וטיפוח מעורבות קהילתית. 

  • גורם מקשר בין הוועדים המקומיים למועצה ולהיפך, ובין גורמים חיצוניים נוספים רלוונטיים ביניהם השירות הציבורי.
  • חיזוק וליווי המנהיגות היישובית בניהול השוטף באמצעות סיוע, ייעוץ, תיאום והדרכה לבעלי תפקידים בישובים בתחומים שונים, פיתוח ארגוני וקהילתי של הנהגות והנהלות היישובים.

דרישות התפקיד:

השכלה

בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.         

או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.

או תעודת סמיכות לרבנות

או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל.

 

ניסיון מקצועי

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום העיסוק של המשרה

עבור הנדסאי רשום – 5 שנות ניסיון כאמור לעיל

עבור טכנאי מוסמך – 6 שנות ניסיון כאמור לעיל

 

ניסיון ניהולי

בעל ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות בניהול צוות של 3 עובדים לפחות בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות:

יישומי מחשב – יכולת עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיה הפעלת מחשב ושליטה מלאה בתוכנות הoffice וה Google.

כישורים אישיים – יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ, יכולת התמודדות עם לחץ, יחסי אנוש טובים, ייצוגיות, ידע והבנה בניהול חברתי וניהול תהליכים, סמכותיות, יכולת תיאום ופיקוח, סדר וארגון, יכולת ארגון, תכנון וביצוע, כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.

בעל/ת רישיון נהיגה.

זמינות גבוהה, נכונות לעבודה גם בשעות הערב.

 

היקף המשרה:

100%

כפיפות:

מנכ"לית המועצה

 

תנאי העסקה:

דירוג – מינהלי.

מתח דרגות: 8-10.

 

להגשת מועמדות:

יש למלא מועמדות למשרה על ידי שליחת קורות חיים, המלצות, תעודות השכלה/הכשרה למייל יש לציין בכותרת המייל hr@dead-sea.org.il  "עבור משרת מנהל/ת מחלקת יישובים, קהילה וצמיחה"

המועמדים יידרשו להופיע בפני ועדת בחינה.

 

הגשת המועמדות עד לתאריך 20.8.2024  בשעה 12:00.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך זאת בהתאם להוראות סעיף 8 לחוק שוויון בעבודה התשמ"ח 198 .

התפקיד מתאים למועמדים עם מוגבלות העומדים בתנאי הסף מכח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח 1988 תיקון 15 .

הרשות אינה מתחייבת לקבל הצעה כשלהי ושומרת את זכותה להפסיק בכל רגע את הליכיו של מכרז זה בכל אחד משלביו.

איוש המשרה ומשך העסקה תלוי תקציב ממשלתי יעודי לתפקיד.

לברורים ניתן לפנות במייל klita@dead-sea.org.il

 

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft