פניה למוקד מוקד נגישות

מנהל/ת למערכת חינוך הגיל הרך וצהרונים בבית הערבה

תיאור עיקרי התפקיד:

  • אחריות כוללת על כל תחומי הפעילות במערכת חינוך הגיל הרך: פדגוגיה, כח אדם, רכש, תחזוקה, תקציב, תכנית 0 עבודה, בטיחות וכיו"ב
  • איתור , גיוס, שימור וניהול צוות עובדים, גננות ומטפלות
  • בניה ומערב ויישום של תוכניות פדגוגיות המותאמות לערכי הקהילה, לחזונה החינוכי ולצרכים ההתפתחותיים של הילדים .
  • בניה וניהול של תכנית עבודה ועמידה ביעדים ובתקציב.
  • ניהול, הדרכה והנחייה של הגננות והצוותים
  • מתן מענה וכתובת להורים
  • עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים רבים ומגוונים פנימיים וחיצוניים : יו"ר , וועדת החינוך, הנה"ח מנהלת קהילה, משאבי אנוש, ספקים חיצוניים ,מועצה אזורית, התנועה הקיבוצית, וכיו"ב.

דרישות התפקיד:

  • השכלה רלוונטית, יתרון משמעותי
  • ניסיון וידע בניהול מערכת גיל רך
  • ניסיון במערכת חינוך הגיל הרך הקיבוצי, יתרון
  • ידע וניסיון בניהול תקציב
  • יכולת עבודה רב ממשקית ותקשורת בין אישית מעולה
  • יכולת עמידה בעומסים
  • יכולת ניהול והובלת צוות עובדים
  • יכולת הדרכה והנחיית צוותי עבודה
  • ראייה מערכתית ויכולת ייזום תהליכים ויישומם
  • נכונות וזמינות לעבודה בשעות גמישות

היקף המשרה: 80%-100%

לפרטים נוספים והגשת מועמדות ניתן לפנות להילה מרלי עד לתאריך 30.9.2021

בדוא"ל : masha@bet-haarava.org.il

 

 

האחריות הינה של המבקר בלבד, והמועצה אינה אחראית בכל צורה שהיא לטיב ו/או לתוכן האתר והאמור באתר הינו בגדר המלצה בלבד

עיצוב: Ronnie Baruch | תכנות: tq.soft